Elämän kohokohdat ovat juhlan arvoisia

Kirkonkellojen kutsu herkistää tunnelman suvun ja ystävien kokoontuessa perheen pariin. Pitkät perinteet ristiäisissä, rippijuhlissa, häissä ja hautajaisissa jäsentävät elämänkaartamme ja muodostuvat käännekohdiksi ja vahvoiksi muistoiksi.

Maistraatissa solmittu avioliitto voidaan siunata kirkollisesti. Myös avioliiton vuosipäiviä kannattaa juhlia. Siunausta voi pyytää myös työpaikalle tai uusien tilojen käyttöönoton yhteydessä.

Ota yhteyttä!

Kun kirkollinen toimitus tulee ajankohtaiseksi tai tarvitset lisätietoja, soita, tule käymään tai lähetä sähköpostia.

Kaikista kirkollisista toimituksista voit sopia Mäntyharjun seurakunnan kirkkoherranvirastossa ja Pertunmaan kappeliseurakunnan toimistossa. Yhteystiedot löydät täältä.