Mäntyharju-kantaatin harjoitukset vuonna 2021

Musiikki

"Onneni on olla Herraa lähellä,
tahdon laulaa hänen teoistaan."
(Virsi 517)

Musiikki ylittää kaikki muurit ja on kaikkien ymmärtämä kieli. Siksi musiikki on mukana kaikkialla seurakunnan elämässä.

Musiikki on elämistä, musiikki on kokemista, musiikki on tuntemista ja vuorovaikutusta. Tervetuloa Mäntyharjun seurakunnan musiikkityön pariin!

MÄNTYHARJUN KIRKKOKUORO

HOOSIANNAKUORO

Yhteistyö

Mieskuoro Laulu-Sepot, naiskuoro Pioni, huuliharpistit, harmonikat, soittokunta, musiikkiopiston väki, peruskoulut, lukio, Pertun laulajat, Laulupojat - uutta ja vanhaa Mäntyharjulaista musiikkiyhteistyötä.

Mäntyharjun seurakunnan musiikkityölle on ominaista välitön yhteistyön ilmapiiri muiden musiikkitahojen kanssa. Seurakunnan tilaisuuksissa musiikin harrastajilla ja ammattilaisilla on mahdollisuus tuoda lahjansa jaettavaksi yhteiseksi iloksi ja Jumalan kunniaksi.

Esimerkiksi mieskuoro Laulu-Sepot on perinteisesti laulanut kirkossa kaatuneiden muistopäivänä, itsenäisyyspäivänä ja vuorovuosin jouluaattona tai jouluaamuna.

Jos sinulla on taito laulaa tai soittaa, ole yhteydessä kanttoreihin. Seurakuntamme musiikkityössä on aina tarvetta musiikille - tuo lahjasi jaettavaksi eteenpäin.

kanttori

Vapaapäivät ovat yleensä maanantai ja tiistai. Katso lisätiedoista parhaat ajat tavoittaa.

Katso tästä puhelinpäivystysaikani, jolloin tavoitat parhaiten. Muutoksia voi joskus tulla nopeastikin, mutta pyrin pitämään tiedot ajantasalla.

kanttori
Pertunmaan kappeliseurakunta