Apuemäntä/siivooja

Seurakunta hakee itsenäiseen työskentelyyn kykenevää, ja mielellään kokemusta omaavaa apuemäntää, jonka tehtäviin kuuluu myös siivousta. Pääosa tehtävistä on leirikeskuksessa, mutta tarvittaessa myös muissa seurakunnan tiloissa. Tehtävä on määräaikainen alustavasti ajalle 1.5. - 30.9.2024, ja voi tarvittaessa jatkua osa-aikaisena.

Hakemukset mahdollisimman pian tai viimeistään 28.3.2024 mielellään sähköpostitse alla olevaan sähköpostiin.

Lisätietoja antaa: talouspäällikkö Risto Jaakola, risto.jaakola@evl.fi, puh 0400 143640.

Yövahdiksi Lankaniemen ripareille 9.-22.7.2024

Kyseessä on kaksi rippileiriä ja leirien välissä yksi nukkuma yö.

Työaika on klo 22-06.

Palkka on 10€/tunti.

Hakijan pitää olla 18 vuotta täyttänyt.

Lisätietoja ja vapaamuotoiset hakemukset viimeistään maaliskuun loppuun mennessä Taavalle (taava.kousa@evl.fi) tai Helille (heli.riittinen@evl.fi).

Kesätyöntekijöitä

Mäntyharjun seurakunta  hakee kesätyöntekijöitä kesäksi 2024, lähinnä puutarhatöihin hautausmaille.

Työtä olisi niin Mäntyharjun kuin Pertunmaankin hautausmailla, molemmilla noin 2-3:lle aikuiselle ja muutamalle nuorelle.

Lähetä hakemuksesi 28.3.2024 mennessä joko sähköpostiin risto.jaakola@evl.fi tai voit käydä täyttämässä hakemuksen myös seurakunnan taloustoimistossa osoitteessa Kompantie 6, 52700 Mäntyharju.

Tiedustelut:

talouspäällikkö Risto Jaakola, risto.jaakola@evl.fi   tai puh 0400 143640

Täältä löytyy tietoa kirkosta työnantajana sekä koko kirkon avoimet työpaikat.