Keskeneräinen kelpaa -seurakuntatilaisuus

su 29.10. klo 15.00 – su 29.10. klo 17.00

Mäntyharjun seurakuntakeskus

Kouluttaja-muusikko Tuula Hakkarainen Kansan Raamattuseurasta saapuu Mäntyharjulle jakamaan Sanaa ja säveliä aiheesta: "Keskeneräinen kelpaa".

Tuula "Haxu" Hakkarainen laulaa ja saa ihmiset laulamaan. Hän säestää itseään kitaralla tai pianolla.

Haxu on toiminut nuorisotyönohjaajana, kanttorina, sekä musiikin ja uskonnon opettajana. Jo useamman vuoden hän on toiminut kiertävänä muusikkona.

Tilaisuudessa Erkki Lemisen runoja, toivelauluja ja tarinoita Viisikielinen laulukirjasta sekä postikorttinäyttely.

Tilaisuuden järjestää Mäntyharjun srk ja Kansan Raamattuseura

Tuula "Haxu" Hakkaraisen KRS musiikillinen katsaus ihmisen keskeneräisyyteen ja Jumalan huolenpitoon. Kahvitarjoilu, Liljeström
  • Musiikki Musiikki

Tuula Hakkaraisen historiaa ja musiikkinäytteitä Linkki avautuu uudessa välilehdessä