Yhteisvastuukeräys 2024

Tämänvuotinen Yhteisvastuukeräys kerää varoja nuorille, jotka kokevat syvää yksinäisyyttä tai ovat vaarassa syrjäytyä, menettää elämänhallintansa tai mahdollisuutensa hyvään elämään Suomessa ja maailmalla. Tuotosta ohjataan 40 prosenttia Suomen evankelis-luterilaisille seurakunnille ja HelsinkiMissiolle nuorten hyväksi tehtävään työhön. Maailman katastrofialueiden nuorten auttamiseen suunnataan 60 prosenttia tuotosta. Apu menee perille Kirkon Ulkomaanavun työn kautta. Yhteisvastuu keräys alkaa 4.2.2024

Oman seurakuntamme yhteisvastuukeräykseen voit lahjoittaa monin tavoin

Seurakuntamme taajama-alueella nuoret keräävät lippailla ovelta ovelle yhteisvastuukeräystä. Lisäksi järjestämme tapahtumia yhteisvastuun hyväksi.  mm. Perinteinen rokkatapahtuma Mäntyharjun seurakuntakeskuksella 13.2.2024, Ystävänpäiväbingo järjestetään Mäntyharjun seurakuntakeskuksella 14.2.2024 klo 17.30-19,  Kaakaobaaria pidetään Kisalan kaviossa 24.2. klo 11-14  ja muista tapahtumista ilmoitellaan myöhemmin kirkollisissa ilmoituksissa ja somessa.

Lähikeräysten ohella voit antaa lahjasi Mäntyharjun seurakunnan Yhteisvastuukeräykseen MobilePaylla numeroon 33279 tai tekemällä lahjoituksen nettilahjoitussivulle osoitteessa yhteisvastuu.fi/mantyharju.

Pankin kautta lahjoitettaessa Yhteisvastuun tili on OP FI14 5000 0120 2362 28. Jos lahjoitat pankin kautta, lisää lahjoitukseesi seurakunnan viitenumero 304382.

Kiitos lahjoituksesta!

Tehdään yhdessä toisille se, mitä tahtoisimme itsellemme tehtävän.