Veera Heino

Ann-Maarit Joenperä

kirkkoherra

Virkavapaalla 31.5.2024 asti.
Sijaisena toimii rovasti Seppo Kettunen.
Puh. 040 5416158

Eero Kantola

kanttori

Vapaapäivät ovat yleensä maanantai ja tiistai. Katso lisätiedoista parhaat ajat tavoittaa.

Katso tästä puhelinpäivystysaikani, jolloin tavoitat parhaiten. Muutoksia voi joskus tulla nopeastikin, mutta pyrin pitämään tiedot ajantasalla.

Annukka Salmivaara

diakonissa
Pertunmaan kappeliseurakunta

Vanhempainvapaalla 31.1.2025 saakka.

Vastaan Pertunmaan alueella tehtävästä diakonia- ja lähetystyöstä. Voit ottaa minuun yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla mieltäsi askarruttavissa asioissa. Keskustelut ovat luottamuksellisia. Diakoniapäivystys torstaisin Pertunmaan seurakuntatalolla klo 10 -11.

Suvi Uotinen

lastenohjaaja

Ohjaan päiväkerhoja (3-6 v) ja perhekerhoja sekä Mäntyharjussa että Pertunmaalla. Pertunmaalta löydät minut joka toinen tiistai aamupäivisin ja aina perjantaisin. Heli vastaa Pertunmaan varhaisnuorista.