Kirkkokyyti

Mäntyharju

Mäntyharjun seurakuntalaiset voivat käyttää taksia kirkkokyytinä Mäntyharjun kirkon messuun, kun kirkollisissa ilmoituksissa lukee messun yhteydessä kirkkokyyti. Kyyti on matkustajille ilmainen. Paluukyyti joko kirkkokahvien jälkeen noin klo 12 tai seurakuntatilaisuuden jälkeen noin klo 13.30.

Reitti

Matti Nykäsen taksi ajaa kirkkokyytipäivinä seuraavasti:
Tokmanni klo 9.30 – keskustie – Reissutie – Minimani – Varpasentie – Mäntyharjuntie – Pyhävedentie – Kuusikuja – Hakatie – Taruvuori klo 9.35 – Haapaseläntie – Mäntyharjuntie – Mäntypuisto - kirkko klo 9.45. Paluu tapahtuu samaa reittiä.

Edellä olevan reitin ulkopuolella esim. sivukylillä asuvat voivat käyttää taksia kirkkokyytipäivinä, kun matkustajia on vähintään kaksi. Pyyntö kirkkokyydistä viimeistään edelliseen keskiviikkoon mennessä kirkkoherranvirastoon 0400 143 630.

Pertunmaa

Pertunmaan kappeliseurakuntalaiset voivat käyttää taksia kirkkokyytinä Pertunmaan kirkon messuun, kun matkustajia on vähintään kaksi. Ei omavastuuosuutta, kyyti on matkustajille ilmainen. Paluukyyti messun tai kirkkokahvien jälkeen. Pyyntö kirkkokyydistä on tehtävä viimeistään edelliseen keskiviikkoon mennessä puh. 015 681 158.